CARNET
10 trips carnet digital
-
use
in either direction, on the route indicated
-
price
based on the distance in km between origin and destination
-
VALIDATION
to start validity, the ticket must be activated pushing the "Tap&Go" button
-
VALIDITY
for 3 hours for up to 50 km, 6 hours for between 51 and 200 km, 24 hours for over 200 km
The Carnet does not expire.
Tickets, once generated from the Carnet management area, are valid from the date/time entered:
• within 3 hours if the route does not exceed 50 km
• 6 hours between 51 and 200 km
• 24 hours above 200 km
Questa risposta ti è stata utile?
Se questa risposta non è stata sufficientemente chiara o completa, o se necessiti di maggiori informazioni, ti invitiamo a scriverci direttamente attraverso la pagina Contatti.
Grazie per il tuo feedback. Se hai bisogno di altre informazioni su prodotti e servizi Trenord ti invitiamo ad utilizzare i nostri canali di assistenza
You can ask for assistance at the Trenord Contact Center 02-72.49.49.49 (active every day from 5.00 am to 1.00 am).
In the case of single tickets purchased, if the transaction was successful, in the “I miei carnet” section you should still find all the tickets purchased.
Questa risposta ti è stata utile?
Se questa risposta non è stata sufficientemente chiara o completa, o se necessiti di maggiori informazioni, ti invitiamo a scriverci direttamente attraverso la pagina Contatti.
Grazie per il tuo feedback. Se hai bisogno di altre informazioni su prodotti e servizi Trenord ti invitiamo ad utilizzare i nostri canali di assistenza
• Each carnet is unique and cannot be divided. The individual tickets of the carnet are valid for one traveler and the simultaneous use of a carnet by several passengers at the same time is not allowed.
• Any TRENORD ticket that has Milano as its destination (including Malpensa Express tickets with a dedicated fare) can be used within the entire urban railway network of Milano and on all lines of the Passante Ferroviario.
Questa risposta ti è stata utile?
Se questa risposta non è stata sufficientemente chiara o completa, o se necessiti di maggiori informazioni, ti invitiamo a scriverci direttamente attraverso la pagina Contatti.
Grazie per il tuo feedback. Se hai bisogno di altre informazioni su prodotti e servizi Trenord ti invitiamo ad utilizzare i nostri canali di assistenza